Telefon:     0754-242 868
Studio: str. Emanoil Porumbaru, nr. 23, sector 1, Bucuresti
email: info@purna.ro
Open/Close Menu Adresa studio: Emanoil Porumbaru, nr. 23, sect. 1, Bucuresti
pranayama

Te-a pasionat vreodata ceea ce tine de antiaging, viata lunga, rezistenta la efort sau pacea interioara?

Practica PRANAYAMA aduce combustibil pentru creier si corp, marind incredibil rezistenta la efort. In mod obisnuit, un om matur respira intre 12-18 ori pe minut, insa deloc intamplator, practicantii yoga extrem de avansati si in conditii speciale de meditatii profunde, au respiratia practic stopata chiar si ore intregi.
Mai mult, chiar si pentru un yoghin cu un minim de practica pranayama, respiratia se poate reduce la maximum 8-10 respiratii pe minut, iar pentru yoghinii avansati, poate sa scada pana la 6-8 in mod obisnuit.

Patanjali, inteleptul ce a sistematizat toata yoga acum mai bine de 2000 ani, in faimosul tratat Yoga Sutra, spune ca inclusiv in practica Hatha Yoga, a posturilor corporale, activitatea mintii trebuie stopata pentru o practica de succes. Este cunoscuta corelatia dintre mintea agitata si respiratia sacadata sau grabita; de aceea, cele doua de interconditioneaza reciproc si acesta este si motivul pentru care in timpul meditatiei, practicii Hatha Yoga sau Pranayama, respiratia se incetineste odata cu calmul mintii si focalizarea.

Din tabelul de mai jos, se poate face foarte simplu o corelatie inteligenta intre numarul de respiratii normale si durata de viata, in sensul ca, un numar mic de respiratii pe minut, atrage o viata mai lunga.

Animal respiratii pe minut durata de viata in ani
Broasca testoasa 4 150
Balena 6 111
Elefant 4-5 stand culcat 70
Cal 8 pana la 15 50
Cimpanzeu 14 40
Camila 5 pana la 12 40
Maimuta 32 18 pana la 23
Capra 12 pana la 30 15 pana la 18
Pisica 18-22 12 pana la 18
Caine 20-30 10 pana la  20
Soarece 95-160 1.5-3

Te invit sa practici tehnica Nadhi Shodhana Pranayama dimineata si seara, pentru minim 10 minute, pentru ca echilibreaza fizic, energetic, emotional, mental.
Are efecte directe pe echilibrarea celor doua emisfere cerebrale si imbunatateste capacitatea de concentrare a mintii.
Urmareste fluxurile de energie atunci cand o practici, de-a lungul celor doua nadisuri principale, Ida si Pingala, asa cum explic in video, de fiecare data cand o pui in aplicare si vei vedea rezultatele in scurt timp la nivelul concentrarii mintii.
Ia-ti ragaz si timp pentru tine in fiecare zi, sau daca crezi ca nu iti poti seta un timp personal, mai bine vino luni de la 19.00-20.15 la cursul de Pranayama, la Studio PURNA Yoga Academy, str Emanoil Porumbaru, nr 23, sect 1.

Namaste

Dana Tupa

Comentarii

comentarii

Descarca gratuit

Ebook "Cai de transformare personala rapida"

Write a comment:

*

Your email address will not be published.


*

© 2016 Purna - Yoga si dezvoltare personala | Toate drepturile rezervate
Dezvoltat de Scoala Lucianei

Follow us: