Telefon:     0754-242 868
Studio: str. Emanoil Porumbaru, nr. 23, sector 1, Bucuresti
email: info@purna.ro
Open/Close Menu Adresa studio: Emanoil Porumbaru, nr. 23, sect. 1, Bucuresti

Stiai ca? Statisticile arata ca 80 – 90% din boli sunt datorate stresului!

Este adevarat ca stresul are si conotatii pozitive, fiind cel care ne impinge uneori sa ne autodepasim, sa invatam pentru un examen, etc. Insa stresul prelungit si constant in exces, poate duce la:

  • oboseala psihica si fizica cronica
  • incapacitatea de concentrare a mintii pe termen lung
  • epuizarea glandelor suprarenale (exces de adrenalina si cortizol) care in final duc la oboseala cronica
  • boli de inima
  • colesterol crescut
  • ineficienta generala
  • lipsa oxigenului in creier si a nutrientilor prin blocarea musculaturii in zona umerilor si a cefei
  • creste aciditatea in corp
  • insomnie
  • proasta digestie, etc.

Efortul fizic intens, alergatul, mersul la sala, aerobicul au eficienta scazuta cand vine vorba de scaderea stresului, tocmai pentru ca sunt forme de miscare active ce supun glandele suprarenale la si mai mult efort.

Care sunt solutiile, simple in sine pentru a obtine relaxarea: masajul de relaxare, shiatsu sau cel thailandez, sauna, hatha yoga traditionala sau holistica, meditatia, yoga nidra sau cu alte cuvinte yoga somnului constient (in forma mai accesibila cunoscuta ca yoga stresului)

DE CE si de unde putere? Rusii au o vorba: Inainte sa pornesti la drum, aseaza-te un pic! In momentul in care te RELAXEZI constient, muschii se destind, sangele incepe sa circule din abundenta in corp si in zona capului, transportand nutrientii necesari in creier. Dintre toate formele enumerate mai sus, cea mai eficienta forma de relaxare este Yoga Nidra sub forma adaptata de Yoga Stresului. In timpul acestei practici nu doar muschii se destind, ci se echilibreaza emisferele cerebrale, creierul intra cu usurinta in unde Alfa si…corpul intra in modul stand-by. Absolut toti cei care au experimentat Yoga Nidra sau Yoga Stresului au subliniat beneficiile urmatoare:

  • relaxare fizica profunda, uneori insotita de somn
  • senzatie pregnanta de liniste interioara si de calm
  • energie si forta interioara
  • scaderea presiunii sanguine

Namaste!

Pentru a respecta Legea Drepturilor de Autor (Legea 8/1996), preluarea acestui articol total sau partial se va face cu link direct catre aceasta pagina, pastrand astfel sursa de provenienta. Orice preluare neautorizata reprezinta o incalcare a drepturior de autor!

Comentarii

comentarii

Descarca gratuit

Ebook "Cai de transformare personala rapida"

Write a comment:

*

Your email address will not be published.

*

© 2017 Purna - Yoga Academy | Toate drepturile rezervate
Dezvoltat de Scoala Lucianei

Follow us:           

Close